Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Matiychyk M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Prusov D. Comparative Analysis of Avionics Samples and Components due to Developing a Methodology of the UAV Integrated Avionics Synthesis [Електронний ресурс] / D. Prusov, M. Matiychyk, O. Mykhatskyi // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 1. - С. 73–89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_1_11 Мета роботи - аналіз зразків авіоніки та їхніх компонентів з огляду на створення методології синтезу інтегрованої авіоніки дистанційно-пілотованих та безпілотних аерокосмічних динамічних об'єктів (АДО), яка забезпечує комплексне розв'язання завдань навігації та синергетичного управління АДО в аеронавігаційному просторі. Аналіз та постановка завдань є основою для розробки сучасних методів комплексування та обробки первинної інформації, методів розв'язання навігаційних задач, методів розв'язання задач керування в комплексах інтегрованої авіоніки АДО. Зокрема це неінваріантний компенсаційний метод комплексування первинних джерел інформації, комплексні методи кореляційно-екстремальної навігації, метод синергетичного управління АДО. Використання цих методів дозволить підвищити ефективність вирішення задач навігації і управління як цивільних так і військових АДО, за умов дії випадкових і навмисних завад, при відмовах елементів авіоніки. Виходячи з наведеного аналізу, можна встановити вимоги до прототипів інтегрованої авіоніки, що розробляється для навігації і управління AДO.
| 2. |
Matiychyk M. Influence of Icing on Aircraft Performance of Unmanned Aerial Vehicle М-10-2 "Око" [Електронний ресурс] / M. Matiychyk, N. Suvorova, D. Tereshchenko, Ie. Plakhotniuk, K. Trachuk // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 4. - С. 52–59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_4_9 Проаналізовано зледеніння несучих поверхонь безпілотного повітряного судна. Зледеніння відбулося при випробувальних польотах безпілотного повітряного судна. Аналіз результатів польоту за умов зледеніння проводився із використанням проектних льотно-технічних характеристик безпілотного повітряного судна, а також даних, отриманих із бортового самописця. Найбільші льодові формування було зафіксовано на поверхні передньої кромки крила практично по всій її довжині; відкладення накрили також всю передню кромку вінглетів. Встановлено, що за відповідних метеоумов на частинах малорозмірних безпілотних повітряних суднах утворюються відкладення льоду, за схемою подібною, як вони утворюються на великорозмірних повітряний суднах. Спотворення від утвореного льоду відбулось по передній кромці крила та передній частині нижньої та верхньої дужок крила; аналогічним чином обмерзло хвостове оперення. Крім того обмерзанню піддались фронтальні поверхні телеметричної та відеоантен, а також передня частина трубки приймача повітряного тиску. Зледеніння несучих поверхонь повітряного судна під час польоту може мати небажані наслідки як для великої авіації, так і для малих безпілотних повітряних суден. Практичні випробувальні польоти безпілотних повітряних суден НВЦБА "Віраж" Національного авіаційного університету в зимовий період показали, що ігнорування розгляду проблеми може знижувати рівень безпеки польотів аж до виникнення передумов до авіаційних подій. Факт зледеніння був виявлений після посадки безпілотного повітряного судна.
| 3. |
Matiychyk M. Evaluation of user interfaces of various flight controllers for UAV [Електронний ресурс] / M. Matiychyk, M. Fuzik, O. Rybalchenko, D. Matiychyk, N. Suvorova // Вісник Тернопільського національного технічного університету. - 2022. - № 3. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tstub_2022_3_15
|
|
|